.

Försmak på det ljuva livet

Kategori: Allmänt

-Alpha to beta

Tolv timmar kvar, sen börjar mitt lilla uppvärmningsprojekt; Erövningen av Tanzania
Viking som jag är så ska jag ut och leka med djuren i Afrika. Målområdet är Tanzania, målgruppen är farliga djur, målbilden är jakttroféer från the big five; 
 
Efter vad jag har hört så ska jag nog vara glad om jag bara får en skymt av dem. Menmen..

Denna resa kommer dessutom bli något av ett socialt experiment, då jag lämnar bekvämligheterna; mobiltelefonen och Gameboyen hemma!. Kaos..
Har ni inte hört från mig om 14 dagar så ta inte för givet att jag dött, kanske finner mitt livs kallesle på Tanzanias savanner och helt plösligt kommer ni höra om the big six , jag och djuren <3
 
För er som vill se besten in action.
http://www.youtube.com/watch?v=0CNgwZgoKFc

 
Fred - Tjacke

Kommentarer


Kommentera inlägget här: