.

Dag 57 "Mörbultad, slagen av en tjej"

Kategori:

Som rubriken skvallrar om blev det thaimassage idag! Ska innan jag börjar berätta om denna bisarra upplevelse tala om att vi hållit oss borta från massager, fram till idag hade vi alltså noll massager i registret!
Man kan inte åka till Thailand och inte ta en thaimassage, lite som att åka till Sverige och inte se en gran typ.

Redan påväg bort till massagestället kommer obehagskänslorna. Går in i en spartansk men mysig salong med havet bara några meter utanför. Man hör ljudet av vågorna som lätt slår mot stranden. Lite av obehaget försvinner.
"I'd like a thai massage"
Så var orden uttalade och domen spikad.
Det börjar inge vidare, jag fick ett par pösiga shorts som rymde dubbla mig och med konstig snörning. Jag försökte knyta, en, två gånger, helt utan framgång.. Skamset gick jag ut ur omklädsrummet med en hand fast om shortsen som annars skulle legat om fötterna (tillägg; jag var naken under!).
Jag hade tagit på shortsen bak o fram.. Gör om gör rätt.

Jag lägger mig på en madrass och snabbt är thailändskan på mig, hon vrider och vänder, trycker och drar. Smärtan sprider sig som löpeld i kroppen. När hon trycker på vaderna lovar jag mig själv att kolla upp om jag har benhinneinflammation, för smärtan av hennes järnypor var slånde lik.
Händer flyger här och där, men framför allt obehagligt nära "paketet", jag äcklas av tanken på att hon förmodligen gör likadant på tjocka äldre gubbar (finns gott om sådana).

Jag kommer på mig själv med att försöka njuta, jag hade ju faktiskt betalt.
I smärtblandad förtjusning ligger jag av tiden.

Med ännu ondare rygg går jag skamset därifrån. Ovärt!

Over and out

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hiya very nice blog!! Man .. Beautiful .. Superb .. I will bookmark your web site
    and take the feeds additionally? I'm satisfied to search
    out so many useful info right here within the post, we need develop extra strategies on this regard, thank you for sharing.
    . . . . .


Kommentera inlägget här: